tirsdag den 25. oktober 2016

hæklede pulsvarmere

I sidste uge lå jeg på en strandstol ved poolen på Gran Canaria i 32 graders varme...i lørdags kom jeg hjem igen til virkeligheden og det kolde vejr. Selvom der ikke kun er ulemper ved kulden, skal jeg lige vænne mig til det, da jeg er en af de typer der altid fryser.... For at komme det til livs har jeg hæklet verdens nemmeste pulsvarmere - jeps det virker.
Du hækler en grannysquare/ oldemorfirkant til den kan nå rundt om din hånd og håndled ( til mig passer det med 8 omgange) Firkanten foldes halvt sammen og hækles sammen langs den ene side. Husk at lave en åbning til tommelfingeren. Som en detalje har jeg hæklet en kant i kontrastfarve .
Der er masser af muligheder for at gøre dine pulsvarmere helt personlige med forskellige farver og detaljer.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar